onsdag 9 mars 2011

Romantik




Något har hänt med mig. Helt plötsligt vill jag fylla mitt hem med blommor. Med färg. Med romantik. Måste vara alla sprudlande härliga vårkänslor som ställer till det ;-)

Har länge funderat på att skaffa en vit kökssoffa till köket. Och byta bord. Göra det hela mer ombonat, utan att ta bort vår vita grund. Idag har vi bord & stolar som är ganska så strama. Har passat mig bra, men nu går jag helt klart in i en mjukare period av mitt liv. Vem vet, kanske har det att göra med hela den här livsstilsförändringen som vi påbörjade i januari?!

Så länge som jag behåller en vit bas är jag nöjd. Då har jag möjlighet att med ganska så små medel, låta årstiderna få flytta hem hos oss. Och nu är det definitivt våren & sommaren, som börjat göra stora avtryck här hemma :-)

Falby är ännu ett danskt härligt märke, men till lite bättre priser om man jämför mot ex GreenGate & Rice. Ni kan hitta en stor del av deras sortiment inne hos Tussilago (kika i vänster menyn och under länken Falby).