söndag 14 november 2010

Ätbar guldspray & svar på andra frågor

Jag hinner sällan svara på Era kommentarer, men har fått några som handlar om samma saker, så jag har bestämt mig för att svara på dem i ett inlägg.

Har fått några frågor om var man kan köpa ätbar guldspray. Jag nämde den här sprayen i ett av inläggen i anknytning till Halloween. Jag brukar beställa spraybara guldfärg HÄR. Den är både enkel och smidig att använda. Kostar 75 kr.

Har även fått några frågor om jag kommer att göra inbjudningskort till julen. Det kommer inom kort dyka upp gratis inbjudningskort för nedladdning, till både glöggmingel/glöggkväll, julfirande och nyårsfirande. Har dem klara, ska bara hinna lägga till inskrivningsbara fält i en PDF. Inbjudningskort till bröllop kommer så småningom även att publiceras.

Just nu har jag tyvärr ingen möjlighet att ta emot enskilda beställningar på att skapa kort för olika tillfällen. Min tid räcker helt enkelt inte till, hur gärna jag än skulle önska det. Men får jag en stund över, så lovar jag återkomma till Er som har frågat.

Några har frågat om jag kan skapa julkort, där man själva kan klistra in sitt eget foto, för att sen skriva ut. På samma sätt som jag idag gör de olika inbjudningskorten, som finns för gratis nedladdning. Jag tror inte att Adobe Pro stödjer just det momentet, men lovar kolla på vilka möjligheter som finns nästa helg.

Och åter igen har det dykt upp frågor om mig som privatperson, varför inte alla kommentarer publiceras etcetera. För Er som undrar, hänvisar jag till det HÄR inlägget.