söndag 14 november 2010

Illustrera mera



Ni vet ju hur kär jag är i tavlor som innehåller budskap! Vi har dem överallt, både i form av väggord, skyltar och tavlor. Idag fick jag syn på några helt underbara barntavlor, designade av för mig ett nytt namn, nämligen illustratören Susanne Axelsson.

Så för en stund sedan letat jag upp hennes webbsida för att inspireras. Hon har helt gudomliga saker i hennes kollektion! Jag är kär! Just den här är jag riktigt fäst vid. Kan redan nu se var jag ska ha den! Vi har länge haft en tom vägg i vårt stora vardagsrum, som har väntat på just den HÄR. Tror den får klickas hem ganska så snart;-)

För Er som letar efter personliga presenter till dop, födelsedagar, jubileum, bröllop och ja varför inte till julklapp, så rekommenderar jag varmt ett besök inne hos Susanne Axelsson. Finns inget bättre än att faktiskt få ge en present, som har det där lilla extra :-)