onsdag 23 juni 2010

Fler vispskålar


Jag har utan tvekan blivit stormförtjust i alla super söta och inte minst praktiska vispskålar av porslin. Sist tipsade jag om de här. Nu har jag sprungit förbi de här ljuvliga, som finns inne hos Hjärtats Rum. Vill nog ha precis de med, får fylla på i min måste-köpa-lista. Vispskålar kan man helt enkelt inte få för många av, och mina nuvarande skålar i plats ska helt enkelt bort;-)

De små vispskålarna kostar 85 kr och de stora 130 kr.



Hjärtans Rum har även helt über söta somriga diskborstar, till priset av nästan gratis! Ja eller 40 kr om man nu ska vara exakt. Tänk vad härligt att faktiskt få in sommaren även i det mindre roliga diskandet :-)

Inne på Frökens Fru´s Facebook sida, så pågår en tävling just nu, om bland annat en somrig diskborste och en utlottning av en Prinsessbakelseskål. Ni som följde min gamla blogg, kanske kommer ihåg att just en sådan hamnade på min inköpslista tidigare i våras?!

Hjärtans Rum är en underbar fysisk butik som finns uppe i Dala-Järna, ägarinnan av butiken har en härlig blogg, där hon med bilder från butiken inspirerar till massor av shopping :-)