måndag 26 september 2011

Älskade Zinkhus



Ni som har följt mig (Fröken Fru 1) länge här inne, vet att jag har två svagheter gällande inredning, hemma hos mig. Det ena är bokstäver i olika kombinationer och det andra är Zinkhus. Älskar dem!

Får gärna vara många av dem, i alla möjliga konstellationer. Eller flera av samma sort. Blev därför så glad när jag hittade det här runda Zinkhuset från Madame Stoltz. Ljuvligt! En ny liten underbar skapelse till min samling!

11,5 cm i diameter och 33 cm högt. Priset är endast 135 kr (fynd!) , sånt gillar vi!


Ps. I samarbete med Hjärtats Rum erbjuder vi Dig 25% rabatt på hela Din beställning! Så passa på att klicka hem zinkhuset extra förmånligt! Ange erbjudande/rabattkoden frokenfru i kassan! Så passa på att fynda i massor nu:-)


Andra inlägg skrivna om just Zinkhus, här inne:  Zinkhus i massor  och Zinkslott.