lördag 5 mars 2011

Sweet & lovely














Orden känns överflödiga just nu. Vilka bilder! Vilket barnkalas! Vilken inspiration! Helt sagolikt fantastiskt! Jag är stum helt enkelt. Och kär. Ni anar inte vilka härliga idéer jag har fått inför kommande barnkalas här hemma. Massor. Jag älskar att planera fester av alla de slag. När det kommer till barnens födelsedagar, vill jag alltid göra det där lilla extra. Alltid.  Ser fram emot att få börja planera årets barnkalas ;-)

Mer om det här helt fantastiska barnkalaset, kan Ni läsa om HÄR!

Maken är fortsatt krasslig här hemma. Men J har börjar repa sig ordentligt.Tänkte precis nu ta ut J & H för en promenad. Först till parken. Hamnen. För lek. Sen till torget. Äta glass. Köpa grönsaker. Solen verkligen strålar. Skiner. Nu är våren här! Och vet Ni, jag bara älskar det!

Trevlig lördag!






Ps. En bröllopsinbjudan som Ni kan ladda ner GRATIS, kommer under kvällen att publiceras här inne! Update: Hinner inte lägga upp inbjudningskortet förräns imorgon. Trevlig lördag kväll!