måndag 7 mars 2011

Believe in your dreams

`

Känner mig så sprudlande glad idag. Det bara spritter av energi i kroppen! Underbart! Måste vara den underbara våren, som kom med ett stort lass ny energi till mig! Inte en dag försent;-)

Kommande vecka har jag semester. En hel underbar vecka! En vecka som jag ska passa på att ladda inför det nya. För sen kör jag igång. Fullt ut. På mitt nya jobb. Är så ofantligt glad över att få byta jobb. Hela hösten gick jag och våndades, så när jag väl tog beslutet i julas (mellandagarna), var det en stor lättnad. Ett klokt beslut helt enkelt. Det här året har börjat bra, underbart, för min egen personliga utveckling; -Vi har börjat med att lägga om vår kost, för att själva få må bra (LCHF), jag har äntligen kommit igång med att träna och som pricken över i:et, ett nytt härligt spännande jobb, med oanade utvecklingsmöjligheter!

Livet har så mycket att ge, vi alla har så många drömmar & mål. Men inget kommer av sig själv, vi måste våga tro på oss själva. Ge oss chansen att lyckas. Att förverkliga. Att våga. En av de bästa gåvor vi kan ge till oss själva här i livet, är just förmågan att tro på oss själva, först då får vi möjligheten att förverkliga våra drömmar & mål! Alla kan, bara vi själva vill :-)

Believe in your dreams but first, believe in yourself...