söndag 6 mars 2011

Drömmer om ett nytt sovrum


(Bildkälla: Lexingtonshop.com)

Just nu drömmer jag om ett nytt sovrum. Det är absolut inget fel på det som vi idag har, eller?! Det är kanske aningens pytte bytte lite för mycket vitt och kanske, kanske, kanske bara lite för avskalat (hoppas inte min man läser just den raden, för då lär jag få äta upp den i dubbel bemärkelse!). Kanske skulle jag vilja få det lite mer ombonat, lite mer cozy, lite mer Lexington;-)

Frågan är, kan vi helt till 100% räkna oss bort ifrån allt vad bebisar heter, eller kommer vi vilja ha en trea om något år?! För innan jag börjar investera i mitt drömmars sovrum från Lexington, ska jag till 110% vara säker på att vare sig lakan, påslakan, kuddar, överkast och liknande, inte blir förstörda av läckande bröst, bebis-spyor och andra små mindre roliga trevligheter, som hör till det där bebisåret ;-)