måndag 30 augusti 2010


Tack för alla härliga gratulationer (har dock bara valt att publicera dem utan mitt riktiga namn, eftersom jag har valt att vara anonym i den här bloggen)! Ska bli riktigt spännande och inte minst kul att få börja på det nya jobbet :-) Redan nu innan jag har börjat, har kalender börjat tecknas upp med lite roliga jobbresor och annat spännande. Ser fram emot den här hösten!

Innan dess så är det så mycket annat som måste avslutas, samtidigt som så mycket roligt har skett hemma hos oss. Det gäller att ta tillvara på alla de små gyllene tillfällena, att faktiskt njuta av dem. Jag lever ju först och främst mitt liv utanför den här underbara uppkopplade världen, bloggandet får jag ta när jag får en stund över;-)

Och idag har jag en stund över, så precis nu ska jag sätta mig när och skriva för allt vad jag hinner, för såklart har jag hunnit med att både baka och laga mat, de här snart två veckorna som bloggen har varit tyst :-D