fredag 25 mars 2011

Har nått mitt första delmål!


Vaknade upp med ett härligt leende på läpparna den här morgonen. Det är fredag! Så skönt! Visst är det något speciellt med fredagar?! Den här fredagen blev lite extra speciell för mig, för äntligen har min våg passerat det där magiska strecket!

Lyckan är stor! Jag väger mig sällan, bara var tredje vecka (fredagar), men jag anade att mitt första delmål började närma sig, när jag av misstag tog på mig ett par svarta kostymbyxor (passade för första gången på 4 år), tidigare i veckan :-)

Så idag ska jag unna mig något lite extra. Något bara för mig. För att fira att jag nu nått mitt första delmål. Tog lite längre tid än jag trodde, men vad gör det?! ;-)

Dags att sätta fart på dagen här nu. Ikväll händer det något kul här inne, så glöm inte att kika in. Är ju våffeldagen idag förresten! Kan tipsa om det HÄR receptet, om Ni vill ha ett LCHF alternativ på godsakerna:-)

Önskar Er en trevlig fredag!




Ps.  Är jätte glad för alla Era fina kommentarer, tack! Min tid räcker dock inte alltid till, för att på en gång lämna svar, hur gärna jag än skulle önska.  Inne på Fröken Frus Facebooksida, brukar det gå lite snabbare, så kika in där fall Du vill ha en mer "direkt" kommunikation med mig :-)