måndag 7 mars 2011

Åhh vad jag vill ha!





(Bildkälla: Gårds Romantik & GreenGate)

Nu när våren äntligen är här, vill jag inget hellre än att fylla vårt hem med härliga färger! Vårt kök går helt i vitt. Från inredning, till väggar & tak. En fräsch bas. Istället låter jag detaljerna ändras, i takt med årstiderna. Ni vet en fondvägg av tyg, matta, duk, burkar etcetera. Förändringen har redan påbörjats, genom att byta ut mattan & en duk, som båda numera har en ljusgrön färg. Men för att hälsa våren välkommen ytterligare, vill jag byta ut mer. Få in mera färg. Få in mera liv.

Funderar på att låta lite snygga burkar från GreenGates härliga sortiment få flytta in i vårt kök. Burkar som får stå framme (på en vit hylla). Burkarna fyller jag sedan med massor av härligheter som linfrön, solrosfrön, hemmagjord müsli och liknande!

Plåtburkarna Kristine Pale Blue  (mellersta bilden) finns i tre storlekar: Liten (10,5x8x8 cm) för 59 kr, mellan (12,5x10x10 cm) för 69 kr och den stora  (15x12x12 cm) för 79 kr.

Den ljuvliga picknick/kakburken Millie (nedersta bilden) kostar 119 kr!