torsdag 10 februari 2011

A sneak peek;-)



Kommer Ni ihåg de där underbara illustrationerna från Hean & Fians Byrå, som jag tipsade om i förgående vecka? Jag beställde en av dem, tänkte ge den som en liten kärleks present till min man på Alla Hjärtans Dag. Och nu har den kommit!

Har precis monterat den i en RIBBA-ram från IKEA och placerat den exakt där som jag vill ha den. Så bra! Ska bara springa förbi en tavelmästare och köpa en helt kritvit passpartou till ramen. Begriper inte varför IKEA ska fortsätta envisas med den där vaniljvita färgen till deras...

Riktigt nöjd är jag. Den står uppe på vår vita högglansiga BESTÅ-sektion (128 cm hög och 240 cm bred) . Framför står vår über läckra grå-gröna Rokoko-soffa. På ena kortsidan har vi en fond av tyg, som perfekt matchar med mullvadsfärgen i tavlan. Fast något saknas?!

Hmm... ska springa och köpa ett litet olivträd med. Till Bestån. Till motsatt sida där tavlan står. Och sen kanske man skulle beställa den här snygga vita krukan från Lexington. Skulle utan tvekan bli som pricken över i:et!

Visst sa jag att tavlan var en present till min man, vá?! ;-)

Jag vet att många av Er tänker "visa oss hela rummet då!", det kommer. En annan dag. Så fram tills dess får Ni helt enkelt nöja Er med den här lilla sneak peeken;-)





Ps. Ni missar väl inte att delta i utlottningen om den sötaste hjärtformade muffinsformen, inne på Fröken Fru´s Facebook sida?