torsdag 3 februari 2011

Alla hjärtans dag






Helt galet egentligen, det är redan den 3 februari! Jag tycker tiden numera bara springer iväg. Innan man hinner blinka så är det redan Midsommar. Gäller att hålla fast i hatten, så att man hänger med i farten;-)

Nu närmast har vi ju Alla Hjärtans Dag, den 14 februari. Egentligen kan jag tycka att man borde uppmärksamma sin älskade varje dag, men nu vet ju jag att man så lätt glömmer bort det  vardagen. Så det är bra att just den här dagen finns :-)

Surfade runt lite och snubblade över en ny grafisk byrå. En sajt fylld med massor av härliga bokstavstavlor/affischer, i alla möjliga varianter. Ni vet ju hur svag jag är för just den här typen av konst, vill ha precis alles;-)

Det jag gillar med just Hean&Fians byrå, ja förutom att de har super snygga produkter, är priset!

150 kr/st kostar alla bilderna ovan, då är även fraktkostnaden inräknad. Storleken på bilderna är 30x40 cm, dvs de passar perfekt in i IKEA´s RIBBA ram. Man får med andra ord en riktigt snygg tavla och Alla Hjärtans Dag present, till ett super bra pris!

Ps. Jag vet ju att Ni är 30-40 personer varje dag som hamnar här inne, efter att ha googlat på gratis barnkalasinbjudan, inbjudningskort till barnkalas eller liknande. Ni måste kika på de här super söta inbjudningskorten (scrolla ner till ungefär mitten av sidan), kostar bara 120 kr för 12 kort, inklusive frakt!