tisdag 25 januari 2011

Fransk skyltdocka



Ligger här i soffan och surfar runt lite bland mina favorit butiker på webben. Länge sedan sist. Kommit in så himlans mycket fint nu. Inne hos Syster Grön har Kerstin tagit hem den här ljuvliga franska skyldockan! Underbar! Drömmer mig bort och kan komma på minst 7 olika ställen här hemma, där den skulle passa in. Visst är den fin?

Det jag gillar med Syster Grön är att de tar hem en hel produkter i bara några få exemplar. Just den här härligheten har hon hittat på en fransk antikmarknad och finns bara i ett exemplar. Gillar tanken med att fylla mitt hem med vackra saker, som inte alla andra har . Vill ha, vill ha, vill ha!;-)

Ska alldeles strax krypa i säng. Lilla J har feber här hemma. Så imorgon blir det ett pysslande för att få dagen att gå ihop. Jag stannar hemma förmiddagen och min man eftermiddagen. Tur att flexibla arbetsgivare finns!