onsdag 28 juli 2010

Smart!



Nu faller jag helt utanför bloggens ramar, men vad gör det?! Är ju jag som bestämmer vad jag vill blogga om ;-) Familjen yngste vilding börjar nu intressera sig för bilar mer och mer. Det körs bilar överallt. På golv, möbler och våra ack så nymålade vita väggar. Kalkmålade. Ni kan säkert föreställa er vilka fina spår vi börjar få på väggarna;-)

Har funderat lite på om jag skulle köpa en bilmatta. Men gör jag det, måste ju hela lekrummet göras om, för idag passar den inte alls in med rummets färger. Så får jag syn på den här bilbanetejpen. Hur smart som helst. Jag kan med lätthet tejpa upp en bilbana (som dessutom enkelt kan tas bort när den här fasen är över), skulle kanske rent av bli en rätt så cool effekt?!

Finns att köpa på Designtorget för 125 kr, man får då dessutom med en bil. Tål att tänkas på. Ska precis sätta igång med att baka Popcornkakor, ska låta den här smarta biltejpen få följa med mig i tankegången när jag bakar. Återkommer senare med bild och recept på Popcornkakorna :-)