fredag 18 juni 2010

Pioner & Bröllop





Oavsett var man bor i världen, så har det nog för alla svenskar varit oundvikligt att missa den kommande helgens stora händelse. Sveriges Kronprinsessa Victoria ska gifta sig med Daniel Westling. Många av er kommer säkert följa bröllopet på plats i Stockholm eller hemma i TV-soffan, så även jag :-)

Om ett par timmar lämnar jag min man och barnen, för att flyga hem över helgen. Tillsammans med ett underbart gäng väninnor, kommer den här historiska händelsen firas med massor av härlig plockmat & Champagne.

Jag har fått till uppgift att dekorera, ser fram emot det. Gårdagens Pion gav mig massor av inspiration. Så nu på morgonen surfade jag runt lite i jakten på lite ideér och en blandning av bilderna ovan hoppas jag kunna få till. Så nu håller jag alla tummar och tår för att det finns Pioner att få tag på där hemma. Hade inte resan krävt sina timmars resväg uppe i luftrummet, hade jag utan tvekan köpt med mig lite Pioner härifrån, för att vara på den säkra sidan;-)