måndag 24 oktober 2011

Love, Love, Love!



Ibland blir man så där lite extra glad, ja Ni vet som ett barn på julafton! Idag är en just sådan dag. Varje månad unnar jag mig något fint, något som bara jag vill ha. Något litet för att belöna mig själv. Är ju så lätt att glömma bort sig själv mellan varven annars...

Så det kändes lite extra kul, att öppna dagens paket som var fylld med  8 st helt gudomligt söta hjärtformade portionsformar och nya härliga diskhanddukar! Så lite som gör så mycket! Redan nu planerar jag för fullt, för givetvis måste jag få inviga dessa små härligheter snarast!

Vid nästa middagsbjudning, kommer jag baka gudomliga små chokladsuffléer i dessa fina formar. Eller kanske små äppelpajer?! Längtar redan nu! Nu har jag nästan alla ugnsformar i den här serien och måste säga att jag är super nöjd! Aldrig haft så lättdiskade formar som dessa, helt underbara!

Hittills har jag dem bara i färgen petrol (se färgen på bilden), men funderar starkt på att investera dem även i vitt. Priset är ju inte så galet dyrt, så det känns som om det kan vara värt det hela.

De här små portionsformarna (11x11x5 cm)  kostar 45 kr/st och finns i färgerna vit, lila, lime, rosa, och svag  svag turkos (dessvärre slutsålda i min färg).