måndag 25 oktober 2010

Follow your dreams!




Jag bara älskar väggord av olika slag. Vi har dem överallt! Blev därför helt underbart kär i den här härliga skapelsen från Bruka Design! Lyfter helt klart väggord till en helt annan nivå! Och vilket budskap "Follow your Dreams", kan inte ge en bättre uppmaning till er alla!

Varje månad har jag bestämt mig för att unna mig något lite extra. Något bara för mig. Förra månaden blev det gasolbrännaren. Den här står helt klart högt upp på listan för november månads inköp. Men tvekar lite, åker över till Afrika om dryga månaden, så frågan är om jag ska unna mig den där lilla saken eller om jag ska spara pengarna till resan?! Tål att tänkas på;-)

Måtten på väggordet/tavlan är 30 x 60cm. Finns att köpas på Hjärtats Rum för 495:- (65 kr i frakt, dvs 555 kr totalt). En liten fågel har viskat mig i örat om att de alldeles snart kommer lansera en helt ny webb-butik (längtar)! Så vill Du inte vänta fram tills dess, går det jätte bra att beställa just den här tavlan via E-mail!