tisdag 7 september 2010

Avkopplande kväll!


När jag fick se den här bilden, blev jag ännu mer övertygad om att jag har gjort rätt som ändå har låtit det vita vara basen här hemma. Jag verkligen älskar när man blandar olika stilar, rummet får en skön balans, det blir mer levande. Älskar rummet i förgående inlägg med, men det här är mer vi. Eller heter det mer jag?!;-)

Den här kvällen får gå till historien som den lataste någonsin. Har gjort absolut ingenting alls. Till och med disken står kvar i köket, men inbland får man strejka lite, disken lär ju knappast rymma för det;-) 

Istället har jag krypt ihop under en tjock go pläd, i min favorit fåtölj, med laptoppen i knät. På bordet brevid mig brinner massor av ljus, på ena armstödet har jag en stor kopp med te. Och så här har jag suttit ett par timmar nu, surfandes runt på olika inredningssajter, i lugn och ro (barnen sover och mannen är borta ikväll). Riktigt avkopplande efter en ganska så hektiskt dag. Ska nog göra det här till en god vana :-)